МЕТРО България заслужи сертификата Top Employer за седма поредна година
За седма поредна година МЕТРО България получи престижното международно отличие Тop Employer като един от най-добрите работодатели в България и Европа. Сертификатът се издава от института Тop Employer Institute в Нидерландия след провеждането на задълбочен одит и удостоверява, че компанията отговаря на най-високите международни стандарти и най-добрите съвременни работодателски практики. С това веригата затвърди своята позиция като лидер в привличането на млади таланти и бизнес стратегии за управление на хора като покрива 100% от изискванията в седем категории. Това е още едно доказателство, че 25 години след стъпването си на местния пазар, МЕТРО България отстоява своя ангажимент към обществото и подобряването на професионалната среда в страната.
„Нашият бизнес е бизнес на взаимоотношения и затова вече 25 години за нас най-важни са хората", казва Мария Ангелова – директор „Хора и култура“ в МЕТРО България и допълва „Създаваме възможности за бизнес, професионално и личностно развитие, защото така подпомагаме изграждането на пълноценна среда и подобряваме условията, в които растем заедно. Благодарим на всички наши служители и клиенти за доверието в нашия споделен път. “
Как се става Тop Employer?
Тop Employer Institute е създаден през 1991 г. с цел да подобри работната среда за над 12 млн. служители по целия свят като показва добрите примери. Тази година сертифицираните компании в международен мащаб са общо 2300 от 122 страни. За да станат Тop Employer, те трябва да покрият високите изисквания на института и да преминат детайлен вътрешен одит. Анализът обхваща повече от 20 теми, сред които: бизнес стратегия, възнаграждение и признание, привличане на таланти, лидерство, работодателска марка, въвеждане на служители, устойчиво развитие и др. Резултатите се проверяват и от трета, независима страна, за да се гарантира обективността на оценката.
„Ние, в МЕТРО България, сме горди, че сме един от първите работодатели, заслужили този сертификат в България, преди седем години“, споделя Мария Ангелова. „Тогава сертифицирани бяха само 4 компании, опериращи на българския пазар“.
Защо ние?
МЕТРО България затвърди своя имидж като работодателска марка в България, показвайки отлични резултати в над 80% от изследваните категории. Компанията отбелязва сериозен напредък чрез своята стратегия за качествени и дългосрочни взаимоотношения със служителите, инвестиция в развитието на млади кадри и подобряване на условията с грижа към всеки член на екипа. 25 години след отварянето на първия магазин, част от голямото МЕТРО семейство са близо 2000 служители от цялата страна. Деветдесет и осем от тях работят в МЕТРО България от самото начало.
В какво сме най-силни?
През годините МЕТРО България се утвърди като компания с най-добри практики при въвеждането на нови служители, предоставянето на допълнителни образователни възможности, както и развитие на стратегиите за многообразие, равнопоставеност и приобщаване. Най-голям ръст в показателите спрямо предишната година имаме в седем категории, сред които „Стратегия за управление на хора“, „Лидерство“, „Привличане на таланти“, „Работна среда и кариерно развитие“, където компанията покрива 100% от изискванията на Тop Employer Institute.
„За нас преминаването през одитния процес е начин да се учим и да ставаме по-добри, получавайки обратна връзка и нови идеи за най-съвременните практики, свързани с управлението на хора по света“, споделя Мария Ангелова.
Защо сме #Заедно?
През 2023 година МЕТРО България актуализира своята работодателска марка и послания. Това се случи с въвличането на самите служители, които във фокус групи дадоха своята обратна връзка за това как виждат компанията и какво ценят най-много в нея. Участниците се обединиха около думата „заедно“, която най-точно отразява същността на МЕТРО България и посоката на нейното настоящо и бъдещо развитие. Резултатите се потвърждават допълнително и от вътрешното проучването на ангажираността, което се провежда два пъти годишно – в него служителите споделят, че ценят най-много сътрудничеството помежду си и възможността да разчитат на колегите си в работното ежедневие.
Получаване на статии подобни на тази
СВОБОДНИ ПОЗИЦИИ
Salary
Местоположение
Boulevard "Tsarigradsko shose", Sofia
Einstieg als...
ohne Führungsverantwortung
Bundesland
Sofia
Beschäftigungsart
Vollzeit
Tätigkeitsbereich
BG Supply Chain
Описание
• Ensure the appropriate goods availability in the stores and the distribution centers • Use the sales forecast in order to plan the stock in the optimum way across the distribution network of the co
Относно
23e3468f-a61f-4958-875c-0684e348959c
Изтича на дата
01/01/0001
Salary
Местоположение
Boulevard "Tsarigradsko shose", Sofia
Einstieg als...
ohne Führungsverantwortung
Bundesland
Sofia
Beschäftigungsart
Vollzeit
Tätigkeitsbereich
BG Supply Chain
Описание
• Analysis of complex logistics processes using internal and external information • Verify the reported logistics cost versus the real executed services • Claims Management between Suppliers, Logist
Относно
a72c20c2-5f0a-4737-a8d0-c53587ff0935
Изтича на дата
01/01/0001
Salary
Местоположение
Boulevard "Tsarigradsko shose", Sofia
Einstieg als...
ohne Führungsverantwortung
Bundesland
Sofia
Beschäftigungsart
Vollzeit
Tätigkeitsbereich
BG Supply Chain
Описание
Your tasks: • Provide an accurate customer demand forecast • Enhance the customer demand forecast with marketing intelligence by collaborating with colleagues of other functions. • Align the diffe
Относно
5305849c-ebce-40ae-b2da-54acc886f6ce
Изтича на дата
01/01/0001